Zwroty i reklamacje

Szczegółowe zasady zwrotów i reklamacji zostały opisane w Regulaminie.

Zwroty

Kupując w naszym Sklepie zawierasz z nami umowę na odległość, zgodnie z prawem możesz więc odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych produktów. Aby to zrobić, poinformuj nas o swojej decyzji, np. mailowo, a następnie zwróć zakupiony produkt, wysyłając go na adres:

Różowa Wieża
Wójtowicz Szymon
ul. Rapackiego 1g/5
71-467 Szczecin

Pamiętaj, że ponosisz koszty zwrotu rzeczy oraz że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Prosimy Cię również, abyś zwracany produkt zapakował możliwie starannie, tak aby uniknąć uszkodzenia podczas transportu. Po otrzymaniu od Ciebie informacji o zwrocie, skontaktujemy się z Tobą, nie zapomnij więc podać danych umożliwiających zidentyfikowanie Twojego zamówienia.

Reklamacje

Jako Sprzedawcy mamy obowiązek dostarczyć naszym Klientom produkty wolne od wad. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt, jeżeli jednak zdarzyłoby się, że zakupiony produkt ma wadę, Kupujący może żądać wymiany produktu na wolny od wad, żądać usunięcia wady, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Jeżeli stwierdzisz wadę produktu, poinformuj nas o tym np. mailowo, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą. Złożoną w ten sposób reklamację rozpatrzymy możliwie szybko, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej doręczenia i skontaktujemy się z Tobą, nie zapomnij więc podać swoich danych umożliwiających zidentyfikowanie Twojego zamówienia.